Frakt och leverans

Lovera Sverige strävar efter att uppnå bästa möjliga resultat. Det innebär att våra kunder ska kunna njuta av produkterna och/eller använda dem på ett bra sätt. Om du har köpt en bra produkt, var inte rädd för att berätta för oss om din upplevelse!

Leveranstid

För att säkerställa att vår samarbetspartner kan ta ut rimliga priser för produkterna har vi valt att skicka produkterna direkt från leverantören till dig. Detta innebär betydande besparingar på lager-, transport- och förpackningskostnader.

Eftersom produkterna skickas direkt från leverantören är den genomsnittliga leveranstiden 10-21 arbetsdagar efter det att din beställning har behandlats.

* På grund av den nuvarande COVID-19-situationen är det möjligt att din beställning kan komma fram några dagar senare än väntat. Detta beror på att alla postkontor och sorteringscentraler är upptagna.

Alltid fri frakt

Leverantören betalar fraktkostnaderna för varje beställning. Alla produkter levereras 100 % kostnadsfritt hem till dig. Det finns ingen minimibeställning.

Spåra din beställning

När du har gjort en beställning kan du enkelt spåra din beställning via sidan Track and Trace.


Avvisade paket och situationer med utebliven leverans

Om konsumenten avvisar paketet vid ytterdörren och/eller inte är hemma under hela leveransperioden tar vi ut upp till 50 % av inköpspriset i returavgift. Detta täcker alla kostnader för logistik och retur av paketet.